Sakvarelo KNK dene valla bir kere bize de oldu öyle geçirdik sudocrem biz de hiç işe yaramadı. Ben öyle şeyde artık sarı kantaron kullanıyorum . Krem olarakta bepanthol bunlar bize iyi geliyor. Geçmiş olsun 😘