2,5 aylik bebekleri olan guzel annelerimiz vaktinizi nasil geciriyorsunuz bebelerinizle neler yapiyorsunuz& yapabiliyorlar? Biz bol bol parmak emiyoruz:) kucaktan inmiyoruz indigimiz an yaygara kopartiyoruz:) zeka kartlarına 10 saniye baktiktan sonra sıkılıp tekrar agliyoruz ve asla uykuya dalamiyoruz, he emdigimizde de bol bol kusuyoruz:))) amma velakin sabahlari uyaninca bi keyifli oluyoruz muhabbetler ediyoruz gulucukler atiyoruz ki sormayin gitsin:) sizde durumlar nasıl?