hypatia mesela guvenirseniz birbirinize burada size yakın anne bulup bebeklerinizi bir araya getirebilirsiniz. Benim eşim doğu da görev yapıyor ben annemlerle İstanbul’da kalıyorum. Doğuya gelince çocuk haliyle evde sadece benimle bunaliyor. Burada arkadaş edindim Park da , çocuğa o kadar etkisi oldu ki anlatamam. Aşırı sosyal oldu 🙏 İstanbul’da ise kuzenlerimin çocukları var ama annelerinde iş yok , hep yogunlar çocukları bir araya getirmeye vakitleri yok. O yüzden İstanbul için oyun grubu çok araştırdım 18 aydan önce yok. Serbest gün var anne ile katılabilecek o da Corona nedeniyle bu sene yok çoğu yerde. Yine sıkılmasın diye hayvanlara götürüyorum yaşadığım yer o anlamda iyi , inek tavuk horoz kedi köpek bol olan yerdeyim ☺️ size tavsiyem başta yazdığım gibi olur