Prenses-annesi1 Benim kızım da ota boka güler 🤣 Uyanınca güler, uyurken güler, herkese gülüyor. Ama arkadaşımın çocuğu tam tersi, kızım ona güldükçe o somurtuyor 😂 Mizacı öyle demekki, nasıl ki beş parmağın beşi aynı değil, bebişler de öyle, sağlıklı olsunlar yeter 💕