Merhaba kızlar. 3 aylık bebeğim var yaklaşık 2-3 haftadır vücudunda küçük küçük kırmızı kabarık şeyler var. Anlam veremedim sırtında kollarında bacaklarımda yok sadece döşünde var. Sizce ne olabilir? Yaşayan var mı? İstanbul’da yaşıyorum virüs korkusundan dolayı hastaneye de gidemiyorum 😞