Merhaba, bir konuda bilginiz varsa yardım rica ediyorum.
eşim geçen salı günü annesini hastaneye götürdü covid pozitif çıktı hastaneye yatışı yapıldı.
eşime de ilçe sağlık müdürlüğü 14 gün karantina verdi.
sorun şu ki eşim salı gününden beri ayrı odada kalıyor, odadan çıkmıyor hep maskeli, bebeğim 3 aylık çocuğu göremiyor bile. Kendimizce önlem alıyoruz ama belki de bulaşmadı yani boşuna eziyet çekiyoruz .
ilçe sağlıktan aradılar dışarı çıkmanız yasak, bi şikayetiniz olursa biz gelip test yapıyoruz, yapın diyoruz semptom yoksa yapmıyoruz diyor.
özel hastaneye gidip yaptıralım diyoruz dışarı çıkamazsınız 3200 tl cezası var diyor.
e dedik madem öyle bir daha ararlarsa halsizim felan deriz , gerçi ateş yoksa yine test yapmazlar bence de neyse. Şimdi düşünüyoruz yarın sabah erkenden yakında bi hastaneye gidip test yaptırsak mı allah korusun pozitif çıkarsa veya çıkmazsa da, sistemden görüp ceza kesiyorlar mı acaba?
10 gün daha boş yere ayrı odalarda kalmak diken üstünde yaşamak istemiyoruz 😕
yarın özele gitsek mi yoksa aramalarını beklesek mi bilemedik 2 gündür aramıyorlar, tekrar ne zaman arayacakları belli değil.
Temastan ötürü karantinada olup test yaptıran var mı?