Kızlar selam. Benim ilk bebeğim. Bugün 1 aylık oldu. Yaklaşık 1 haftadır eli ayağı hiç durmuyo, sürekli hareket halinde ya da ıkınıyor. Biogia ve nurse harvey veriyorum düzenli olarak ama artık uykusunda bile rahat değil. Nolur bişey söyleyin gazdan başka bi derdi varda ben mi anlamıyorum diye kafayı yicem