Zeynepmesut benim oğlum daha 3 aylık olucak erkenden alayım gaz sancısına iyi geliyor diye aldım iki gün oldu arkadaşım tavsiye etmişti. Onun kızı ne aşı zamanı ne diş zamanı ateşlenmiş diş zamanı sıkıntı yaşamamışlar. İki gündür takıyorum uykusu bi düzene girdi kucakta uyuyan çocuk yatağında valla alakası var mı bilmiyorum ama ben çok mutluyum şu an. Kucakta uyumasından şikayetçi değildim gerçi de rahatsız oluyo gibiydi yavrum