Konuşmayı engellemedi yeğenimde ama ablam aşırı izletiyor oğlu çok yaramaz telefona televizyona bakmadığı zamanlar 2 yaşına gelmeden konuştu şuan iki buçuk yaşında baya derdini anlatıyor konuşuyor ana şöyle bir şey var çocuk asla bizi duymuyor yani iletişim sıfır kesinlikle göz teması kurmuyor çoğu zaman ve dinlemiyor bence çok büyük zararları var iletişime bu tarz şeylerin çocuklar hipnotize oluyorlar alışınca