Gizzy bence çok pimpiriklenmeyin. Bizde de kedi var 4 senedir, kızım da 15 aylık sabahtan akşama kadar evde onu kovalıyor :)) eşim kedi köpek kılına alerjik, doktorumuz özellikle tavsiye etti, bebekliğinden itibaren ne kadar maruz kalırsa o kadar hayvan tüyüne alerjik olma ihtimali azalır diye. Kızım hayatından gayet memnun, kedi çok değil biraz kıskanıyor hala