Busegokce Kızım henüz dört aylık ve sürekli saçının arka kısmı uyku boncuğu oluyor, bir kere kestim ama yine oluyor. Var mı çözümünü bulan?
antropologanne Busegokce Ya bu dediğiniz acaba kördüğüm mü ? Benim kizimda da durmadan oluyor kesiyorum hop iki güne tekrar aynı şeyden bahsediyorsak tabi🙈
AtaVeAnnesii Busegokce ahahaha onun adı uyku boncugumuymus😂😂 benim oglumda da dogdugumdan beri oluyo zaten saci az kes kes bitirdik😂
nikimikedi7 Busegokce oğlum 25.5 aylık hiç saçlarını kestirmedik ve hala oluyor😁 uyku düğümü diyoruz biz
Denizoglum Babyliaaila aaa demek ki ondanmis bnim bebegjmin pk saci yok ve uyku boncuguda smdi ogrendm hic olmadi boncuktan demk ki onda hic uyumuyor😂😂😏
Babyliaaila Busegokce üff daha neler neler var 😅 kesebilirsin yani ben denedim onayladım uyku düzeni falan da bozulmuyor 😄🤍
Busegokce antropologanne böyle enseye doğru saçina sanki sakız yapışmıs gibi fotoğraf atacaktım da beceremedim🤦🏼♀️🤦🏼♀️😂
antropologanne Babyliaaila Busegokce tamam o zaman. Benim kızım çok terliyor ben ona bağlıyorum. Ama uykuyla alakası varsa kesmeyelim umut dünyası 🙈😂😂
Karpuzreceli AtaVeAnnesii ayy benım oglum 4,5 aylık neden onun bu dedıgınız boncuk mu düğüm mü olmuyor 🤯 çünkü saçları henuz çok kısa neden uzamamışki 😔acaba ? Herkesın kı uzamış
Babyliaaila antropologanne hahaha bende ilk duyunca allah allah şimdi bi de uykudan olmayalım demiştim ama kestim sonuç olarak sorun yok 🤣 kayınvalidelerin sıcak çay içme sütün yanar hurafesi kadar saçma bu da 😅
AtaVeAnnesii Karpuzreceli yaaa yerim onun saclarini benim oglum da 4,5 aik saci cok az enselerde var onlarda düğüm oluyo biz kesiyoruz🤭😂
antropologanne Babyliaaila Sıcak içme sütün yanar mı ? Bunu ilk kez duydum 😂😂😂 Kınamayalımda belki ilerde bizde bu kafalara gireriz 😂😂
minikmomm Babyliaaila ay yanmıyo mu iyi oldu öğrendiğim😂🤦🏼♀️Bende hep soğuk kahve çay içe içe tiksinmiştim 😂😂hatta dudakta emme yastığı oluyo ya bana sıcak içtiğin için bebeği dudağı yanmış demişti 😂
Babyliaaila minikmomm yakın bak hepimizin psikolojisini bozucaklar en sonunda bütün bebek anaları kafamıza huni takıp gezicez yeter 🤣🤣
Denizoglum Babyliaaila esimin kuzeninin oglunun vardi onun denizden iyiydi uykusu fln bak smdi olabilir mi sence 😂😂😂