Fatmaaker özelde 800 tl civarı biz özel bi muayenehanede olduk hasekinin başhekimiymiş tanıdık vasıtasıyla yaptırdık bizde yanındaydık sünnet sonrası ama keşke hastanede yaptırsaydım dedim sonradan cunku bir durum olsa gitmek istesen hastane daha kolay muayenehaneden hemde bence herşey daha iyi çoğu bakımdan ilk gün biraz zordu gündüz ama bizde cok gaz sancısı oldu hala oluyor 3. Günümüz