Ravzam_21 qqulsum hormonlu spiral çok iyi hem koruma açısından hem kanama fazla olmuyor diğer spirale göre bende onu taktıracaktım ama vazgeçtim işte korkudan Ama bana anestezi uygulamayacaktı doktor
bng_bng Takılması 5 dakika sürüyo benim ki biraz ağrımıştı ama reglinin 2. Ya da 3. Günü gidersen daha az agrı oluyormus benim takildiktan sonra da agrilarim devam etti kontrole gittim spiral enjeksiyon yapmış ve yara olusmaya başlamış doktor spiral sana bir yontem değil dedi tekrar cikarttiricam suan enjeksiyon için fitil verdi onu kullaniyorum o kadar acı cektim degmedi ama 😊
Burcuek Arkadaşlar ben de geçen hafta sordum doktoruma ama kesinlikle önermedi, en fazla yan etkisi olan korunma yöntemi dedi. O kesinlikle prezervatifi öneriyor, ben çok güveniyorum doktoruma, o yüzden tamamen vazgeçtim🙈
eylulyasemin ygd adetli iken takılıyor dedi yengem bana. Doğumdan uzun bir süre adet görmüyorsun zaten. Adet olmadan takılıyor mu? Birde devlet hastanesinde mi özel de mi taktirdiniz
ygd eylulyasemin adetli olmanıza gerek yok ben hala adet olmadım 6 aylık olduk adeti beklerseniz yandınız demektir 😂 özelde oldum ben 40 ın çıkınca muayeneye gel dedi doktorum 2. ayda gittim . gidip açmışken takalım dedi doktor bende tamam dedim hatta o sırada dikişmi attı ne yaptı bilmiyorum dikişi keserken makas kesmiyo dedi doktorum kocamı çağırıp bahşiş verdircektim o derece rahat bi operasyon ki benim doktorum erkek bide 😂😂😂 hiç zor bi işlem değil beklemeyin gidin taktırın hemen
Aryam1 Emirhanpasa bende henüz taktırmadım adetimi bekliyorum inş çok acımaz 😒 hele bide sezeryen sonrası ödüm kopuyor 😒 çatı muaneside olmadım hiç 😒 ama tekrar hamile kalmaktansa o acıya dayanmayı tercih edicem galiba
Azraninnnannnesi Emirhanpasa hiç alttan muane oldunuz mu simear testi falan ondan farkı yok yaklaşık 3 dk sürdü ben cok gerildm rahat bıraksaydım belki de 1 dk sürerdi
Aryam1 Azraninnnannnesi hiç olmadım bn alttan muayene o yüzden korkuyorum o çatal koltuğu görmk bile bni korkutuyo
Azraninnnannnesi Aryam1 korkunuzu yenerseniz tavsiye ediyorum gerçekten rahatlık sonrasını düşünün dediğim gibi 3 dk lık birşey
Aycaelifdfne biryavuzkusu sacmalamis bnce bende sezeryan oldm ve 4.ayda taktrdm cok az bi sızıdan bska bse hissedilmyo
Mervebtnrr Asaf aynen o yoldayiz bizde😂 ama iste insan korkuyo ister istemez 3 4 sene cocuk dusunmeyen biriyim bakalm hayirlisi artik. Bide adet olmadım 2 buçuk ay oldu doğum yapalı olsam dünyalar benim olacak stres altindayim
Aryam1 ygd özel hastnede doğum yptım ben spiral içinde kendi doktoruma gidicem ama merak ediyorum bu spirali kendi odalarındamı takıyolar yoksa doğumhanede felan mı
qqulsum Ahsen1 kanamayı azaltıyor cnm hormonlu spiral adet agrısı sancısı da olmuyor hiç anlamiyorsun adet olduğunu birde ücreti biraz farklı
ygd Aryam1 kendi odasında muayene ettiği yerde taktı bana bi operasyon gibi düşünmeyin smear aldırdınızmı bilmiyorum ondan farkı yok