SabahGunesim İzmirde yaşıyorum, henüz petekleri açmadık, açınca 50 de açıyoruz, hiç kapatmıyoruz. Geçen sene 1 ay falan tam yakmıştık 250 gelmişti. Ondan önceki sene hiç açmadık, petekleri. Evimiz sıcak oluyor diye ama şuan kızım var açacağız sadece kendimiz olsak açmaya çokta gerek olmuyor. 🤦 Alt- üst yakanların faydası oluyor, alt ve üst komşuma hep 800-1000 arası geliyordu, fatura.