Aminenur06 Yaseminalsan Morcilekkk benimde 5 aylık gece 12 de uyuyor sabah 10 d kalkıyor gündüz de 10 dk uyuyor derin dalmıyor anlamadım gitti sallanarak uyuyor
Yaseminalsan Gece uykusu 7de başlıyo sabah 6 da uyanıyo canım sonra her 2 saatte bir 45 dk falan uyuyo
Morcilekkk Yaseminalsan maşallah erken gece uykusuna bizimde alışmamız lazım gece 12yi bekliyor resmen 😬
Morcilekkk Aminenur06 şu 2 gün öncesine kadar benimde öyleydi işte Gündüz uyumazdı artık uyuyor daha küçükken çok uyuması gerekmiyor muydu 🙄 doğalgaz açık sıcak mı uyutuyor bilmiyorum
Yaseminalsan Morcilekkk uyku düzeni için bişey yapmadım çocuk kendi öyle doğdugundan beri gece gündüz kavramı vardı. Ama sallamıyorum sadece kucakta az bi dolanıyoruz ninni söylüyorum
Yaseminalsan Aminenur06 rutin yapmanızı öneririm gündüz uykusu da önemli çünkü uyku uykunun mayasıdır. Ben uyku kitabı okumuştum biraz işime yaradı . Bebek ve uyku diye Instagram sayfası da var bakabilirsiniz
Yaseminalsan Aminenur06 kendi uyumuyo bizimki de henüz çok ağlıyo öyle kendi haline bırakırsam çok uykusu olsa bile.. bende ağlamasına kıyamıyorum öyle ağlasın ağlasın uyusun yapamıyorum bilmiyorum