Zehrabaysan normal canim kesik.kesik de olsa civik da olsa kusma normal 5 aylığına hala kustuğu olur gazdan kusar veya fazlasini kusar şuanda. Korkma gece yana.donuk şekilde yatır veya reflu yatağında yatir varsa direkt dümdüz yatırma. Gazını cikarmayi unutma her beslenme sonrasi😊