Merhaba, Kızım 5. Ayına yeni girdi gece uykusu için şimdiye kadar yatağına koyup sallamaya bile gerek duymadığım çocuğum son bı kaç gündür durmadan bas bas bağırarak ağlıyor uyumak için çok mu yorgun kalıyor yoksa uykusu olmadığı halde zorla mı uyutuyorum anlayamıyorum.
Uyku saatlerini yazıyorum sizce nerede hata yapıyorum??
19.30 - 20.00 arasında uyuyor.
1 -2 gibi uyanıp emiyor sabah 6.30 - 07.00 ye kadar uyanmiyor
Gündüz uykularını Max 3 saati aşmayacak şekilde 3 e indirdim. Uyanık kaldığı süre biraz uzadı.
Geçen ay bu şekilde değil de Max 2 saat uyanık bırakarak 40 ar dakika 1 saat gibi gün boyu uyutuyorum. 4-5 uyku uyuyordu gunde. Sizce uyanik kalma süresine mi uymaliyim yoksa uyku süresine mi ben nerede hata yapiyorum.
Bu çocuk neden eskisi gibi huzurla uyumuyor çok üzülüyorum