Hilal-Yusuf Selam hanımlar 3 ay 20 günlük bebeğim var 😊 Teras katta oturuyorum ve evimin tabanı ahşap lambiri ve bebeğimin çok fazla dikkatini çekiyor zaman zaman sabit bir şekilde bir noktaya baktigida oluyor heyecanlı bir şekilde agulayip ayak cirptigida oluyor bebeğimin gelişimini bu durum olumsuz etkiler mi sizce bunun takibini nasıl yapmalıyım 🤔 Şimdiden teşekkürler 😊
Mom091 Hilal-Yusuf çoğu bebek böyledir. Benim kızımda avizeye bakıp gülerdi o aylarda. Allah Allah der bende bakardım ama hiçbir şey yoktu. Bir bildikleri, gördükleri vardır muhakkak🥰 lambiri tavana da bayılırım😊
Emineyilmazz Hilal-Yusuf bencede ahşapla alakalı dğeil benim kızım onu karanlıkta da yapardı kim bilir neler görüyorlar 😍
Liva90 Babyliaaila brnim kızımda aviZelere baktıkç gülücükler saçıyor ayaklaını çırpıyor pazartesi günü doktor kontrolümüz vardı doktorumuz keşfetme aylarında çok normal bir lamba bir avizeyle dakikalarca oyanalabilr dedi
Mom078 Hilal-Yusuf İsterse taş duvar olsun fark etmiyor onlara 😂 o tavan Bile nasıl sevimli geliyorsa gülmeye başlıyor benim ki tırsmıyor değilim hani 😁
Babyliaaila tosbikannesiii evet çok dikkatli bakıyor konuşuyor her şekilde avizeyle dertleşebiliyor 🤣
Aysenurglc Benim.oglumda saate guluyoo bideAllagin isieei olan tablo var en cokorayabakip gülüyo diyorum Rabbim ne büyüksün kimbilir neler görüyor
Defneligunlerrr Hilal-Yusuf tavan ile alakası yok endişe etmeyin. Benim bebeğimde aynısını yapardı. Birde odamızda duvarda eşimle benim resmim vardı baktığı an agulayıp gülerdi resme 😊
mirayilknurtolga Hilal-Yusuf ahşapla alakalı değildir o bence. Benim kızda o dönemlerde avizeye veya duvara sabit bakar, takılı kalır, gülerdi, hareketlenirdi. Hatta bazen kedim de eşlik ederdi. Allah bilir, neler görüyorlar 🙂