Oglusm Kızlar dün 6.ay aşımızı olduk sol bacağından yapılan aşıda ceviz kadar şişlik ve kızarıklık var ne yapabilirim bunun için
Vera1810 Oglusm merhaba gecmıs olsun post üste kalsın bana hemsıre kolanyalı pamuk koy demıstı şişlik için
dertlikerkenez Oglusm doktorumuz menenjit aşısından sonra şişlik olur sakın dokunma demişti. 6. Ay alışı hakkında bilgim yok ancak söylediğiniz büyüklük biraz fazla geldi benim gözüme bir doktora danışsanız daha mantıklı olur.