Merhaba bende 1,5 ayından sonra mamaya döndüm. Suan aptamil veriyorum. Ama bebeklerin agız tatları farklı doktorumun önerdiklerini içmedi. Suan 3 ay 10 günlük ama arkadasların bahsettiği sıkıntıları bende yasıyorum. Onceden mamayı lıkır lıkır iki dk da içerdi şimdi sagına soluna bakmaktan oyalanarak içiyor. Ara sıra diliyle itiyor cekip 10-15 saniye sonra yine veriyorum yoruldugunı düşünerek. Biberon yavas akıssa ondanda olabilir az geliyorsa.