BirVeraAnnesi35 Merhabaa herkesee kızım Vera yürümeye başladı 2 hafta kadar önce ve ilk adım ayakkabısı bakmaya başladım☺️ Tecrübeli kullanmış anneler kaliteli ortopedik markaları yazarlarsa çook sevinirimmm🙏❤️
nyesim BirVeraAnnesi35 ben viccoyu bir de deichmannda satılan hakiki deri İlkadım ayakkabılarını öneririm ikisini de kullandık çok güzel ve rahatlar 👍🏼
BirVeraAnnesi35 Happygirl8 evet bende vicco duydum çok ama başka varsa diye bir sorayım dedim galiba vicco alıcam bnde ☺️