Ozka Bebegımın bıkını bölgesınde sıvılcelı kızarıklık var kıpkırmızı pısık kremı suruyorum gecmıyo mantar olabılırmı
Elffnrr Canım mantar başlangıcı. Doktoruna başvurmalısın. Kremini düzenli saatinde surersen geçici birşey sıkıntı yapma.
Elffnrr Ozka bizde 6ayligiz bizim halen devam diyo doktorum nedeni belli olmayabilir bazen dedi. Travazol sürme dedi bana. Trostd kullanıyorum çıktıkça geçince pişik kremi kullanıyorum Mustelanin
Arzu-omur23 Ozka travazol kana karışıyo dıe bılıyorm. Hatta bn kullanmak ıstedım. Doktorumuz kana karısır emzırıyosun kullanma dedı. Bebeklerde de sakıncalı olur dıe dusunuyorm