Anneyimben34 12 saat kuruluk diyor ama brn gün için kaç kere üst değiştiriyorum küçük geliyor diye bir numara büyük aldım aynı sorun var. Sizlerde yaşıyor musunuz. Sleepy nasıl acaba ona geçmeyi düşünüyorum
ozaldi Anneyimben34 ben 5 aylik olmak uzere olan ikizlerime normalde premium care 2 numara kullaniyorum aksam uykuya gecerken gece beslemesinde degistirmemek icin sleepy 3 veya 4 numara kullaniyorum. Cok cok memnun kaldim. Sadece geceleri kullaniyorum.
littleprincemom Anneyimben34 zıbın kullaniyorsaniz ondan sizdiriyor acik birakin zibinlari gece uyuturken bez sıkışıyor esit bi sekilde dolmuyor ondan benimki en azindan oyle cozdum
Esmece Anneyimben34 Kızım 4 aylık ve 6.5 kg ben sleppy 3 numara 4-9kg olanindan kullanıyorum ve çok memnunum 🌹🌹Prima ilk başlarda bizde de çok sızıntı yaptı niyeyse
Keremim2706 ozaldi benm oglum dort aylk uc numara prima kullaniyrz. Kac kilo acaba bizmi buyuk kullaniyrz acaba birazda pahalli oyzden teretut ettm bzmki 7kilo dort aylk
ozaldi Keremim2706 benim ikizlerim kucuk dogdu:) yani 2650 ve 2500 gibi. Suan yaklasik biri 6.5 kilo digeri de ona yakindir diye tahmin ediyorum. Ama uc numaraya bez bitince gecicem. Sadece sanirim primanin bedenleri biraz daha kucuk mu? Bana mi oyle geldi bilmiyorum
littleprincemom Keremim2706 7kiloysa 3 numara kullanmaniz normal biz 8 küsür kiloda 8aylik numaradayiz 10kg kadar kullanacağım
Keremim2706 ozaldi allah bagislasn bnmki iki kilo dogdu 😊 34 haftalk cabuk toparladi anne sutuyle bde sadece saglkli olmalri onemli biz degstrmedk dgerlrni bikmiyrmda
ozaldi Keremim2706 maşallah🍀 çok güzel toparlamış gerçekten. Bizimkiler 4 ay bitince memeyi bıraktılar. Mama alıyorlar sadece. O yüzden sütünüz yarıyor demekki. Hep gelsin hep içsin bebişiniz inşallah. :)
Keremim2706 ozaldi cok sagol canm allah razi olsn insallah hepimzn yavrulari saglkli omru hayirli olsn 🙏
ozaldi Esmece prima evet sızdırıyor. Sleepy güzelmiş tavsiye üzerine gece kullanmak için aldım. Memnun kaldım. Fiyat olarak henüz kıyaslayamadım.