Irem22 Minigimm2020 Bebeğiniz daha cok küçük anne sütü alıyorsa özellikle daha sıvı oluyor merak etmeyin normal
Ahkukulivahkukuli Minigimm2020 canım öncelikle merhaba cis anladım önce baya güldüm 😂😂 kac aylık? 6 aya kadar veya ek gidaya geçene kadar normal kakanin cıvık olması bizimkide suan öyle günlerdir
ArAzYi Benim esimin tarafida kakaya cis diyolar ne manaysa.. o yüzden anladim🤣🤣🤣 bebek kücükSe ilk zamanlar öyle oluyo
Alinduru Minigimm2020 benim kızım da öyleydi çok kala yapıyor mu? Bizde besin alerjisi vardı. Huzursuzluk gaz gürültülü kaka vs var mı?
Alinduru Minigimm2020 yani anne sütü alıyor normal diyorlar hep bana da öyle diyorlardı sonra besin alerjisi çıktı bir takip edin isterseniz belirtileri falan bi karşılaştırın
Alinduru Alpaslaninannesii zaten belirtilerimiz alerji olduğunu gösteriyordu ancak rota alışı yapılmaması gerektiğini bilmiyordum yaptırınca kakasında kan başladı ve alerji merkezine gittik orada kesinleşti
Minigimm2020 Alinduru ben smdi braz aratrdimda kanli kaka diyo kan gormedim hic ama sümüklü mukuslu diyo kizimin ciside oyle civik ve sumüğümsü