4 buçuk aylık bebeğim ayakta veya kucakta sallanmadan uyumuyor. Ben ne kadar istemesemde doğduğunda bu şekilde alıştı ve şu an sallanmadan asla uyumuyor. Kilo aldıkça sallamakta zorlaşıyor haliyle fakat uyku eğitimine de sıcak bakan biri değilim. Sizin bebekleriniz nasıl uyuyor? Önerebileceğiniz çözümler var mı?