anneler kızım 10 aylık bezini alırken resmen savaş yaşıyoruz alirken sıkıntı bezini takarken sıkıntı basıyor çığlığı kaçıyor varmı böyle olan havalarda soğudu yarım saat ugrasiyorum resmen hadi evde bı şekilde hallediyorum misafirliğe gittigmde başkasının evinde disarda aşırı zorlaniyrz ya neden boyleler atak mı çok değişti sakin uysal çocuk gitti yerine aksi inat mız miz çocuk geldi