Yusufunannesii Bronşiloit olmuş oğlum sabaha karşı da astım krizi geçirdi bugün yoğun bakıma aldılar hava veriyorlar dualarınızı esirgemeyin inşallah hemen çıkar göremiyorum en kötüsünde bu kendi kendine napar aç kalır mı üşür mü düşünmeden edemiyorum perişanım
Yusufunannesii GoGirl yoktu alerjisi vardı sadece balgam birikmiş, tıkanmış yani iyice alerjikte olunca astıma çevirmiş 😔
_yaseminturann Yusufunannesii çok geçmiş olsun çok Rabbim şifa versin benim bebeğimde üşüttü çok korkuyorum erken doğdu bir de 54 gün bekledik küvozde😣
GoGirl Yusufunannesii orda hemen iyi ederler üsumez korkma serum vermislerdr besleniyordur hemen toparlar
Yusufunannesii GoGirl evet serum vermişler ama yeter mi ki oradaki beslenme ay bıraktı gitti beni diyordur yavrum
Yusufunannesii Valessia Frozen Miniminnak22 Seherronya Hulyaemirasim Hulyaemirasim AzraCinar Tugbaismt amin allah razı olsun hepinizden inşallah tedaviye cevap verir oğlum da hemen iyileşir
Miniminnak22 Allah’ım tez zamanda şifa versin miniğinize. Moralini yüksek tut annesi elbet kokusunu içine çekiceksin tekrar Hastanede çok iyi bakarlar merak etme En kısa vakitte kavuşursun inşallah geçmiş olsun
Seherronya Yusufunannesii ayy canım benim ya Allahın izniyle birşey olmaz inşallah Rabbim sağ salim kavuştursun sizi 🙏🙏
Hulyaemirasim Cok gecmis olsun orda gayet iyi bakarlar hic merak etme benim oglumda koronadan yatti 10 gun cok sukur yanmda smdi . Gelecek iyilesip insallah yanina 🤲 rabbim sifalar versin
AzraCinar Yusufunannesii Çok geçmiş olsun canım Rabbim şifa versin, inşaAllah bir an önce iyileşir 🤲🏻☹️