Mrtazr Bebeğim 8 aylık yüzüstü yatırınca direk dönüyor asla sevmiyor herkes ayağının altına elini koy bastırıp ileri doğru sürünecek diyor ama bizde öyle birşey olmuyor ağlamaya başlıyor ve dönüyor. Nolur böyle olan varsa yazsın napabilirim çok üzülüyorum
Frozen Mrtazr benim buyuk kizim hic surunmedi. Done done yuvarlanarak giderdi. Bir anda kooltuklara tutunup kalkmaya basladi ve oyle yürüdü. Cok sasirmistik hic surunmedi
Dorukdamla Mrtazr bizdede aynı sürünmek istemiyordu kızıyordu şimdi yürümek için gayret ediyor illa emeklemek zorunda değil Allahın izniyle zamanı gelince kendini hazır hissedince oluyor.birde ilk arabamın çok faydası var tavsiye ederim
Nazturan Emeklemek motor becerisine girmiyor. Her çocuk kendine özgü gelişim gösterir senin bebeğin belki emeklemeye gerek kalmadan direk yürüycek takma kafana . Emeklemek gelişim geriliği sayılmıyor.
Nazturan Aslında yüz üste yatırmayı deneyebilirsin öyle uyutuyorum ben gündüzleri 5 bucuk aylık resmen sürünüyor artık . Yüz üste durmayı seviyor seninki bi kaç gün önüne sevdiği bir şeyi koy ve yüz üstü bırak çabalar
asyasare Mrtazr emeklemek ve surunmek zorunda degil endiselenme. emeklemek bir gelisim basamagi degil. ben hic emeklememisim. otururmusum. sonra tutunup kalkip siralamisim direk 10 aylikkende yurumusum. esimde ayni sekilde hic emeklememis poposunun ustunde otururken o sekilde gidermis o da erken yurumus direk. ama kizim 5.5 aylikken surunmeye 7 aylikken emeklemeye basladi. suan 10 aylik hizlica emekliyor siraliyor mesela. her bebek farkli gelisim gosteriyor endise edecek bir sy yok
elifinannesi53 Mrtazr benimde kızım 7 aylık emeklemıyor dediğiniz gibi hemen ağlayıp dönüyor ama hiç üzülmüyorum bazı bebekler emeklemez yürümeye başlar direk babası de emeklememıs kızımın ona çekti demekki diyorum
Sedaathy Mrtazr niye üZülüyorsunuz kı surunmeyebılır emeklemeyedebıkır desteksız oturuyorsa sorun yok bıldıgım kadarıyla ☺️
Sidal Mrtazr benim kızımda 8 aylık emeklemıyo sürekli emekleme pozisyonuna geçiyor ama gücü yok yoruluyor hemen. Ayaklrndan ittirsemde gitmıyor
Sensen Mrtazr bence asla takmayın kafanıza, benim bebeğim 5,5 aylık iken emeklemeye başladı ama oturmaya merakı yoktu. 8 aylık oldu oturmayı anca öğrendi hala basen otururken düşüyor. Her bebek farklı takmayın yani
Sevgilimmm Mrtazr dönüyor gibi. Yerde çok durmadigi için bilemiyorum da yatağında uyumaya çalışırken dönüp kafasını kaldırıyor yüz üstü duruyor yani
Zeynepalya_ve_annesi Mrtazr benim kzımda öyleydi 10 aylıktı diş buğdayında emekledi 13 ay 25 günlüktü yürüdü şuan 14 ay 8 günlük serbest yürüyor artık