Ezgideniz Arkadaşlar merhaba kızım 3,5 aylık biberon tutmuyor ve 1,5 ay sonra işe başlamam lazım 5 aylıkken alıştırma bardağıyla mama vermeyi denesem tutar mı içebilir mi acaba aranızda bu durumu tecrübe eden varsa sonuçlarını yazarsanız çok sevinirim
mtmcn Ezgideniz biberona alistirmak istenmediginde normal bardakla veya kasikla beslemeyi duydum canim ama akistirma bardagini duymadim su agzi kapali dokulmeyenleri soyluyorsan onlardan icemez henuz cok kucuk