ToprakEmir bebeği çok emzirmeyin 2 saatte bir emzirin ne kadar çok emzirirseniz o kadar çok gazı olur. Uykuya da ihtiyacı war bebişin. Fazla emzirmek kabız yapıyor. Görümcem bana diyodu yarım saatte bir saatte bir emzir diye kendi bebesine yaptı kabız oldu 10 günde anca fitille yapıyoru. Uyumadığı için sürekli huzursuzdu ağlıyodu. Gazı çok wardı. Kaç kere doktora götürdüler doktorlar 2-3 saatte bir emzir dedikçe ısrarla kendi bildiğini yapıyo yapmasa nolcakki bebek deli gibi memenin bağımlısı oldu ve kucağa alıştı. Emmeyi düzene sokarsanız sıkıntılarınız azalır. Benim bebeğim 37 günlük çok şükür gaz sıkıntımız da yok uyku problemimiz de