-TubAsel- Kızlar eşim çok ateşlendi koku kaybı var koronadan şüpheleniyoruz hastaneye goturuyo annesi babası test için bende kendim sirke ile gargara yaptım şuan bebeğim 8 buçuk aglik onun için ne yapabilirim çok korkuyorum bilgisi olan yazsın lütfen :(
Mora Malesef pek bir şey yapamazsınız temaslı olduğunuz için bekleyeceksiniz belirti çıkması diye, kardeşim pozitif 4. Günü koku kaybı yeni başlamış sizin erken mi başladı