Tanya486 biz G-ELİN iz yawrum istediğin kadar konuş , istediğin kadar kendini taştan ağaca çarp bu değişmez
Dünyanın düzeni bu sanırım 🥺
Ne onlar (kaynana,görümce , kaynata ,kayın )bizi evlatları kızı gibi görecekler
Ne de biz onları ailemiz gibi 😪
aldıysak adamı, evlendiysek ,evimizin için ,huzurumuz için sevmesekte saygı duyucaz
içimizden yedi ceddine sayıp saydırıp , o Nemrut suratlarına gülücez (hele kocanın yanında 😜)
Naapsak bu düzende , düzülen de değişmiyor 😅