eceunverkanra bizim ki daha 6 günlük ama meme aşığı. Geceleri göğsüm açık uyuyorum resmen karanlıkta kokusundan dai buluyor emip geri uykuya kendisi dalıyor o derece fırlama kız olduğu halde 🤣. Mutfakta , salonda , tuvalette dai kucağımda. 19 aylık ta oğlum var sırf o geceleri kardeşinin sesine uyanmasın diye öyle bir çırpınıyorum ki yeri geliyor o kucağımda ben arkama yaslanmış bir şekilde dai uyuyoruz. Zor bir süreç ama benim ilk bebeğim sadece 3 ay emip bırakmıştı beni, mama da veriyorduk. 3 ayın sonunda bırakınca haliyle baya etkilenmiştim . O yüzden şimdi şükrediyorum , Kızım rahat bırakmasın beni ama yeter ki emsin diye çok dualar ettim 9 ay boyunca. Geçen hafta pazartesi geldi dünyaya , direk emdi nasıl şükrettim nasıl mutluluk gözyaşı döktüm anlatamam. Boşverelim yeter ki emsinler bizi. İnanın emip bıraktığı an insan psikolojikmen çok yıpranıyor. Allahım hepimizin evladına uzun ömürler versin.🤲🏻🤲🏻