Merhaba hanimlar.. cogu kez yardimci oldugunuz baa allah hepinizden razi olsun bu sefer ben sizinle birsey paylasmak istiyorum. 21.2 dogum yaptim yurtdisinda yasiyorum. Hastaneden cikarken vitamin d hapi verdiler. Almanya soguk günes görmeyen bir ülke olsugu icin hem o yüzden hemde bitsmin takviyesiyle haplar veriliyor flüorür. Hergün bir adet. 2 yadina kadar verilmeliymis. Her doktor randevumuzda yeni rezete Yazardi doktorumuz. Bebegim dogdugundan beri cok SIk uyansn bir bebekti. 40 ciksin 3 aylik olsun 6 aylik olsun.. emzirirdim 10 dk bi kalkardi. Ac olsun tok olsun uyuyamadii icin cok aglardi. Uykuya geciste sorun yok derin uyumada sorun vardi.. doktora götürdüm. Bebek yüzmesine, heryere ama bana denilen sey cocugunuz saglikli uykuyu sevmiyor. 5 aylikken uyku egitimi uyguladik pispis patpatsiz uyuyoruz ama hala uyaniyor.. dedim kendi kendime vitamin d haplarini birkac günlügüne birak.. öglenleri 15 dk uyuyan kizim 1-2 saat geceleri 10 dk bir uyanan bebek 3-4 saat bazen 5 uyuyor su icmeye kalkiyor ve devam daliyor. Vitamin d cogu cocugu aktiv, karinagrisi yapabiliyormus… doktoru aradim fluörsüz vitamin d damlasi istedim.. sonuc artik uyuyor. Doktorlarin her verdigini vererek neler yapmisiz.. evet vitamin önemli ama bunun bukadar zarar vermesii cok kötü. uzun lafin kisasi.. annemik kizi cok kuvettli eger bundan gercekten birsey var diyorsaniz her ne olursa olsun uyku yemek vesayre pesino birakmayin. Annelik icgüdümüz bizim inanamiyacagimiz kadar cok kuvettli. Saglicakla kalin selamlar Cagla