Alim7189 Nasıl geciyo gunler neler yapıyorsunuz gün içinde bebeklerinize. İstahlari ne alemde ve tabiki uykuları 🙄😃 biz hala dış cikaramadik dış çıkaran varmı aranızda. 8ay 2gunluguz 🕊️
kivircik_annesi26 Alim7189 7 ay 25 günlüğüz alttan 2 dişimiz var yeni yeni apalamaya calısıyo dönerek gidiyo yürüteçde yürüyo ama 🤷🏻♀️ Gündüz çok zor uyuyo gece uykumuz güzel gündüzleri mama içmiyoruz meyveli yoğurt çorba cici bebe falan yiyoruz geceleri mama içiyo baba diyo aglarkende anne diyo hakkı diyo çoğunluklarda🤣
Eda_sahra_yaman Alim7189 iştah iyi maşallah 3 tane de dişimiz var yeni çıktılar emekleme yok yere koydurtmuyor ki kendini emeklesin hep kucak istiyor. Herşeyi yiyor maşallah 🧿 . Bazı günler güzel uyuyor bazı günler uyku nedir bilmiyor 😩
Taze_annee Alim7189 8 ay 7 gunluguz 2 alttan 2 ustten 4 disimiz var ama hala emeklemiyoruz 🙄 bekliyorum heyecanla 😂 gece aglamalarimiz cok fazla surekli kalkiyor
Esin95 Alim7189 8 ay 8 günlügüz alttan ikinci dis cıktı sonunda ama bende bittim gece uyku yok istah yok emeklemio ama sürünüo bakalm yaknda emekler kesin
CaglaCeylin Günde 5 ögün yiyoruz 8.00 Mama 200ml, 11:00 sebze (et,tavuk, hindi, balik), 14:00 bi kase corba ekmekle ve kemik suyuyla.. 17:00 yulafli meyve 19: 00 200 ml mama ve uyku…. emekliyoruz oyunlar oynuyoruz. Uykular iYi
Beyzasim Bizde bugün tam 8 aylık olduk hala dişimiz yok bizimde. Oturuyor desteksiz ama daha emeklemedi sadece etrafında dönüyor. İştahı da iyi sayılır pek yemeyi reddettiği bişey yok ama kahvaltıyı baya nazlı yiyor. Kilomuz az biraz boyumuz uzun bu kadar ☺️
1176asklarim Alim7189 bizde 8 ay 2 gunluguz iki dışımız patladı.. maksan en geç 9 da uyur gece 3 kez kalkar mamasını veririm uyur kendiliğinden.sabah 8 de uyanır kahvaltı oyun derken 11.30 uyur 1 saat sonra kalk mama 1 saat sonrasında çorba veririm.yurutec mama sandalyesi yerde yuvarlanma derken 3 3.30 gibi unuturum 1 1 buçuk saat uyur.abla abisiyle oynar..şarki acarım tvden.aralarda meyve püreleri veririm.aksam yatma saatinde yatar 2 günde bi akşam banyo malum havalar soğudu…böyle böyle büyüyoruz.hamd olsun.
Bocukgoz Alim7189 8 ay 20 gunluguz emeklıyor ıkı dısı çıktı alttan uyku duzenımız mahfoldu beşiğinde uyanıp sureklı ayaga kalkıyo beşikte yatmak ıstemıyo yanımda uyumak ıstıyo iştahı bıraz kesılmıştı yavaş yavaş toparlıyo 8. Ay pek iyi gelmedi bize düzen müzen hak getıre