Bebeğimi emziriyorum sonra da mama veriyorum 1 haftadır korona olduğum için sürekli mama veriyorum normalde 90 cc mama verirdim emzirdikten sonra şimdi 150 cc mama veriyorum 3.5 aylık. Beni öylesine emiyor sanıyordum çok az emiyordu çünkü ama sadece mama verince anlamadım emiyormuş yani. Sürekli mama eğilimli olduğu için çabuk kilo alıyor gibime geliyor. 3.5 aylık 6 gün sonra 4 aylık olacağız. 7 kilo normal mi obez olacak diye kırkıyorum