minikmomm canım bende istanbul osmanoğlu hastanesinde kalça ultrasonuna bakmışlardı 1 aylıkken 300 ödemiştim. Sonra alfa açısında bir sıkıntı gördüler 6 hafta çift bez bağladım üstüste sonra 6 hafta sonunda tekrar gittim yine kalça ultrasonuna baktılar kontrol olduğu için ücret almadılar zaten sorunda düzelmişti. Özellerde 150-300 civarı diye biliyorum ben . benim doktorum o hastanede diye gittim 5-6 dklık birşey ben biraz yüksek buldum.