Korona oldum yarın izolasyonum bitiyor gelen sağlık ekipleri ilaç verdiler emzirdiğim için içmeyeceğim söyledim. Bebeğim 3.5 aylık. İlacı kullanmanızı öneririm bir daha yalanırsanız ağır atlatma ihtimaliniz var dedi ve bunu 2 tane ekip söyledi Farklı Farklı gelen. Bende kullandım. İlacım biteli bugün 2.5 gün oldu 3 gün bekle dediler böyle bi durum yaşayan var mı?