Dorukmomy SevgiDemir benim oğlum da 3.ayından sonra hep 1 hafta da 1 yapmaya başladı ama hiç zorlanması ve ıkınması yok. Dr kontrol etti herşey normal demek ki tubaleti yok dendi. Ben o yüzden üzerine çok düşmüyorum. Anne sütü alıyor sadece 4.aya gireceğiz.
SevgiDemir Princessmother 50 günlük anne sütüyle besleniyor sadece gaz sorunumuz var zaten damla kullanıyorum ama hiç bu kadar uzun süre yapmadığı olmamıştı 🙄😥
SevgiDemir Dorukmomy 2 aylık olacak bizim de ama huzursuz uyuyamıyo 🙄 anne sütü alan bebeklerde olurmuş ama bilemedim
Princessmother SevgiDemir 10 güne kadar normal diyor doktorlar canım bekle bakalım biraz daha olmazsa yağlı kulak çubuğu ile uyarırsın popo ucunu yapar o zaman
Dorukmomy SevgiDemir en geç 10 gün diyorlar normalde ama benim drum 15 Gine kadar bile bazen çıkabiliyor dedi
SevgiDemir Dorukmomy evet öyleymiş ama ben yine de huzursuz oluyorum umarım yapar bugün 🙄😔 teşekkür ederim canım sende sağlıkla büyüt bebeğini
Dorukmomy SevgiDemir amin cümlemiz insallah. Eğer ıkınıp sıkılmıyorsa bence sakince bekle hemen poposunu ilaçlarla uyarma ki alışmasın.
Princessmother SevgiDemir bak bak miniğe sen benim kızda 2 gündür yapmamıştı yaptı mutlu oldum. Anneler gaza kakaya mutlu oluyor artık 😁