Fulyaalinmina yetiyor tabiki sütünüz çok olunca tazyikli alıyor o yüzden dahs çabuk emip erken bırakıyor benim bebeğim sadece 5 dk ve tek meme emer ama doyuyor kilo alımı iyi çok şükür altını ıslatıyorsa doyuyor demektir hem kakaya bakmayın kaka 40ından sonra azalacak çişini yapması önemli sütle beslendiği için çişi takip edin sadece kaka sizi yanıltır