Deletedmom11 Çok acilinden tavsiye istiyorum. Kurutma makinesi alıyoruz . Kullananlar hangisinden memnunsunuz. Özellikleri neler. Yıkama ve kurutma bir arada olmayacak sadece kurutma.
Alyaomer Deletedmom11 beko marka aldım 2 yıl önce kullanıyorm gayet memnunum öneririm ben daha çok dolap kuruluğu programının kullanıyorum çıkınca katlayıp kaldırıyorm yeni olarak da bebek programını kullanmaya başladım hafıf nemli bırakıyor cıkarınca seriyorum biraz kuruması için
Ebru9360 Deletedmom11 arceliginkini kullaniyorum dolap kuruluğuna ayarliyorum direk katlayip yerlestiriyom gayet memnunum😊
Tiredmomy Deletedmom11 ben arçelik in kullanıyorum kurutma makinesi çok memnunum kurutması çok iyi özellikleri hemen her makinede olan özellikler ben genelde çamaşırları çekmesin diye narin programını kullanıyorum onda kurutma işlemi yapıyorum tavsiye ederim
Alyaomer Deletedmom11 beko D80 hp 8 kg a++ ısı pompalı kurutma teknolojisi akıllı nem sensörü yazanlar bunlar
Ebru9360 Deletedmom11 valla cnm camair makinem 8 kilo ordaki butun camasrlari icine aliyo birazda yer kliyo ve biraz sesli calisiyo