nazli_19 Evet anneler hamileyken saçını boyayan oldu mu ?Hem emziriyorum hem hamileyim(1,5 aylik)bu saçlarla 9 ay dayanmak zor olacak boyatan varsa fikir istiyorum.
zezeeyyy nazli_19 doktorum yazı paylaşmış 12. haftaya kadar olan düşükleri kadınlar saç boyatmaya bağladıkları için 12. haftadan sonra yapın diyor mecbur kalmadıkça yapmayın. Ama eğer yapılacaksa 12. haftanın sonunda yapılmalıymış 🤷♀️
OrangesMom nazli_19 ilk 3 ay çok kritik bir dönem o dönemde kesinlikle boyatmayın. Ben 4. Ay phyto diye bir markayla boyadım. İçeriği piyasadaki boyalarla kıyaslanmıycak ölçüde masum. Biraz pahalı ama internette trendyoldan hepsiburadadan filan takip ederseniz daha uyguna alabilirsiniz. Onunla 2 ayda bir filan boyadım bütün hamileliğim boyunca 3 kere boyamışımdır toplam. Çok fazla kullanmak istemedim nolursa olsun. Bazı doktorlar boyayabilirsin diyor bazıları izin vermiyor bir fikir birliği yok ama benimki izin vermişti
2prematureannesi nazli_19 bugün bı kadın doğumcu storisinde 12. Haftadan sonra boyatabilirsiniz saçınızı diye paylaşmıştı canım
Tiredmomy nazli_19 ilk 3 ay önermiyor doktorlar bende sanırım 7. Ayda falan boyatmıştım artık dayanamamıştım saçlarım süpürge gibi oldu ondan
Deletedmom416 nazli_19 16. Haftadan sonra bitkisel boyayla boyayabilirsin demişti doktorum boyattım bir de doğuma girmeme 2 hafta kala boyattım
Seherinizim nazli_19 boyattım bişey olmuyo ne alakası var zaten anlamadım boya saça geçiyor bebeye değil
OrangesMom nazli_19 kararı yine siz verin doktorunuza da danışarak tabi nasıl içiniz rahat edecekse öyle yapın 😊
Gzemx Ben boyattım 3 defa dr 18 haftadan sonra boyıyabılırsın demişti boyadım şimdi kızım 9 günlük ve bır sıkıntı olmadı şükür 🤤
mina00 nazli_19 ben actımda boyadımda bıseycıkde olmuyo, annemde bana hamıleyken boyamıs. Batıl ınanc o
Busramm00s nazli_19 ben 4. Ayimda boyadım hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür . Sadece kokusu ağır diye önermiyordu doktorum yoksa başka açıdan hiçbir sakınca si yok diye biliyorum .