Merhaba bebeğim 13 günlük cildi sürekli soyuluyor aşırı kuru bebe yağı fayda etmedi hatta sabunla bile yıkayamadım henüz sadece su banyosu yaptırdım ama artık sabunla yıkamam lazım banyo sonrası hangi krem/losyon iyi gelir tavsiyeniz var mı ? Teşekkür ederim şimdiden