sütüm hiç olmadıgı halde, ve kızım doğduğundan beri biberonla mama ile beslendiği halde mememi tutuyor ve cok güzel emiyor.ç boş olmasına rağmen. cok üzülüyorum ama yapacak bişey yok malesef.uyumak için mayışmak için vs. özellikle geceleri memem agzında uyuyordu. agzından cıkınca basıyor cıglıgı ve sakinleşmesi zor oluyor.
son bi kaç gündür geceleri eşim ilgileniyor, bakıyorum agzında emzikle rahat rahat uyutuyor. ben emziği becerip veremiyordum oysaki. bir baktım cok daha huzurlu görünüyor. acaba meme kafasını mı karıştırıyor sonuçta cekiyor cekiyor süt yok yalancı emzik gibi emzikle daha mı mutlu? hoş dogdugundan beri vakum gibi çekmesine rağmen sütümün hiç gelmemesi de ayrı bir konu !? bu durum için bir dr a danışmam gerekir mi sorun ne olabilir sizce?