Lidya-t Grundig kullanıyorum çok memnunum.Pek çok ayarı var. Bebek ayarı da mevcut. Ayrıca çamaşırlarda yıpranma ve çekme yapmadı. Diğer markalarda o sorun varmış.
Tgbz Çamaşırları tam kurutuyor mu bazıları nemli çıkıştır tekrar asıyoruz diyolarda kırışıklık yapıyor mu
Bngvrk limonlukarpuzzz hayır tekrar asma yapmıyorum dolap kuruluğu ütü kuruluğu ne şekilde kullanıcaksan ona göre programları var
Alyaomer Beko kullanıyorm memnunum 3 saat dolap kuruluğu programı var katlayıp kaldırıyorum ,bebek programı hafif nemli bırakıyor tekrar seriyorum