Dorukum ben dışarıda giymesi için kendi bebekligimin markası nubebe den 19 numara aldım. Tırnak batması olmaması için 1 parmak boşluk öneriyorlar.
Şimdi evde giymesi için vicco 20 numara aldım.
Her 2 ayakkabı da kalın taban ve ortopedik.
Siz de bebeğinizin ayağını ölçüp numarasına karar verebilirsiniz.