Mucizem_0809 benim annem ve 2 kardeşim oldu.
Sabah akşam 8 ilaç verdiler. Ama ilaçlar çarpıntı yaptı daha kötü olduannem.
ilâcı bırakıp bitkisel şeyler içip hemen toparlandılar. Tarhana, ey balık tavuk yediler. Kekik çayı, bol sebze meyve yediler. Iyiler çok şükür
Ilaçlar yan etkisi hala toplanan ilâçlarmış. Yeni bir ilaç olduğu için tam bilinmiyor. Yani sizin anneniz de tam kötü degil anladığım Kadarıyla. Hemen ilaca başvurmasınlar