Sudeuzum00 97 le doğuma girdim , ben ama tuttum kendimi yemek için aglıyordum , uyuyamıyordum aklımı gırtlagımla bozmuştum . Çıldırıyordum . Ve ben kazandım 35 kg dan fazla verdim yaşasın zayıflık , herşey yakışıyor . Makyaj bile şişmanlen yakışmıyodu . Zayıflıgınızın kıymetini bilin benim aklım fikrim gözümde hep yemeklerde , ya böle olsaydınız 🤣 zayıflık güzellik