Arkadaşlar bebeğim doğduğunda hemşirenin de gazına gelerek eşim 2 kutu Hipp combiotic bebek sütü 1 numara (350 gr) aldı. Çok şükür emzirmede problem olmayınca hic acmadik, kullanmadık. Bebeğim 6 ayı çoktan doldurdu ve artık kullansak bile 2 numaraya geçmemiz gerekiyor.
Skt. 12/05/21. 2 adet 80 TL ye vereceğim. Kargo alıcıya aittir. Düşünen olursa iletişime geçebiliriz. İstanbul zeytinburnunda yaşıyorum. İsteyen olursa elden teslim ederim.