Nasıl tanımlayabiliriz bilmiyorum ama cidden gerildim. Bi kaç gündür karnımın altında Bi kaşıntı vardı sezaryen yeri sanıp bakmadım. Bu sabah baktığımda üst üste 3 sinek sokmuş gibi şiş ve kızarmıştı hametan sürdüm geçtim. Öğlen Bi daha baktığımda iltihap aktığını gördüm, sıktıkça kanla karışık beyaz iltihap geldi ve iğne ucundan büyük arası 1 cm uzaklıkta 2 tane delik oluştu. Acile gittim, böcek olabileceğini, dermatolojiye gitmem gerektiğini söyleyip antibiyotikli pomad verdi. P. Tesi ye randevu aldım ama şuan aşırı gerginim. Ne olabileceğini bilen var mı ya da daha önce yaşayan.